CLIENT’S REVIEWS

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו

אבי וצוותו שברו אצלנו את כל הסטיגמות על שיפוץ !!! הוא עמד בלוח הזמנים בלי שום חריגה. המחירים על התוספות היו סבירים והוגנים אף שתכולת השיפוץ הוגדלה תוך כדי השיפוץ הכול נעשה ברוח טובה, סיוע ועצה טובה שחסכו לנו כסף וטרחה והתוצאה – נפלאה

We have used Adar Projects for two projects
First a renovation of an apartment in Netanya approximately five years ago and more recently in the last year in a complete reconstruction of our villa in Herzliya .
They were involved in every aspect from design,planning and construction.
At each stage they were completely professional.
Although our villa was completed in February this year they are always willing and able to deal any minor issues which may arise. Thankfully they have been very few.
Working together with Avi and his team was like a happy partnership which is very unusual when dealing with any form of construction
We would happily recommend Adar Projects and know anyone using them could do so in complete confidence
Shirley and Oliver Kenley
Shirley and Oliver Kenley

לכבוד: אבי אדר פרויקטים בע"מ אבי אדר- מנכל

הנדון: שיפוץ הדירה ברחוב דבורה הנביאה 9 רמה"ש

אנו מודים לכם על עבודתכם המקצועית ועל תשומת הלב שלכם והענותכם לכל בקשותינו.

שיפוץ הדירה היה עבודה מורכבת קשה ארוכה ועם בעיות רבות ולשמחתינו ידעתם לפתור את כל הבעיות , לעמוד בלוח הזמנים ולתת לנו דירה שכל הרואה אותה, לא מפסיק לשבח את טיב העבודה ויופיה.

המשיכו בדרככם עלו והצליחו תודה לכל העובדים הנפלאים ובראשם מנהל העבודה זוהר וכל שאר העובדים ללא יוצא מהכלל

בברכת חג שמח,

מרים וראובן בכמאיר.

מרים וראובן בכמאיר
מרים וראובן בכמאיר דבורה הנביאה 9 רמת השרון - משפחת בכמאיר 28.3.17

אנו שמחים מאוד להמליץ על השירותים של פרויקטים אדר. אבי והחברה שלו התחייבו שיפוץ נרחב של הדירה שלנו. העבודה בוצע לתקציב ובזמן.העבודה הייתה ברמה גבוהה מאוד ואנחנו הם מאוד מרוצים מהתוצאה. יותר מכך, ובניגוד למקובל, הפרויקט כולו היה מהנה וטרחה חופשי. זה נבע בחלק לא קטן לאבי ולמעצב הנפלא שאיתם אנו עבד, אסתר יקותיאלי. אבי הוא תענוג לעבוד עימו, פשוט, כנה, ומאוד מוכשר. בכל פעם שהתעוררו בעיות בלתי צפויות במהלך הבנייה, תמיד היה זמין לדבר עם אסתר ולהתקדם קדימה עם עלויות הגיוניות ופתרונות יעילים. זה כבר מעל שנתיים מאז שהעבודה הושלמה ואבי עדיין זמין ומוכן להתמודד עם כל התיקונים שאנחנו צריכים לבצע לאחר השלמת העבודה. אנו עדים למקצועיות ודאגתו כדי להבטיח כי הלקוחות שלו יהיו שמחים.

Alan Gourgey
Alan Gourgey

אדר פרויקטים והצוות שלו שברו לנו את כל הסטיגמות על שיפוץ !!! הוא עמד בלוח הזמנים ללא כל סטייה. מחירים על התוספות היו גם הוגנים ותוכן החידוש סביר הוגדל תוך כדי החידוש כל זה נעשה ברוח טובה, סיוע ועצות טובות שהצילו אותנו ואת הכסף והחסכו הרבה טרחה התוצאה - פשוט נהדר!

תודה רבה

Miriam and Ilan Segev
Miriam and Ilan SegevKfar Saba
היו לנו קשרים רבים במהלך השנים עם אבי אדר ותמיד מצא אותו להיות לעזר.ולעתים קרובות הולכים מעבר להתחייבויות החוזיות שלו מאוד פשוט עבודתו היא פשוט נהדרת. הוא צדק, ואנו גאים מאוד באיכות של עבודה שיש לנו. תהיה לנו שום היסוס להמליץ לו מייד. ג'ף מרקס יועץ טלפון: +44 0161 618 4621 Mob: +44 07885 571211 פקס: +44 0161 618 5695 Geoff.Marks@halliwells.com 3 הרדמן כיכר, מנצ'סטר, M3 3EBGeoff Marks
Geoff MarksHalliwells

השלמתי את תכנית הבנייה הגדולה השלישית עם אדר פרויקטים ומתחיל בקרוב את השלב הרביעי. במהלך כל הפרויקטים הללו מצאנו את העבודה שנעשית ברמה הגבוהה ביותר והייתה הרגשה נהדרת של אחווה בין כל צוות שלו. מצאנו גם כי הכל הלך לפי לוח הזמנים וכל ההתפתחויות הושלמו בזמן ובמסגרת התקציב המוצע. אבי עצמו הוא מאוד מקצועי וגם ג'נטלמן מושלם. הוא מאוד אמין שזה היה ניכר בכל העת פשוט תענוג לעבוד איתו.

תודה רבה!

Brian & Elizabeth Harris
Brian & Elizabeth HarrisAdar Projects Clients

Want to know about us?

מלאו פרטיכם בטופס ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם יותר פרטים